Blog

Blog


 Hledat  

Nalezeno 137 záznamů z celkového počtu 137, zobrazeny 1. - 10.

[ 1 ]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11 

Jak jsou lidé ochotni platit za informace na webu?
Tyto jednoduché věci, které ráno nemusí zabrat více než půl hodiny, využívají úspěšní lidé jako je třeba Robert Iger, generální ředitel Disney. Zacvičte si – ranní cvičení dodá energii na zby...

Provoz na internetu
Podle průzkumu od firmy Sandvine V Evropě download je nejvíce z Youtube (28%), Bittorrent (15%), Facebook (5%) a ostatní provoz na HTTP má 15% Upload Bittorrent (48%), Youtube (7%), Skype (5%), H...

Sociální reklama Google
Google upravuje smluvní podmínky od 13.11.2013 Nové podmínky dovolí Googlu použít vaše jméno a fotografii v kontextové reklamě Pokud zrencenzujete, nebo „plusnete“ něký produkt / službu, může se v...

Licenční poplatky za citace ze zpravodajství
na popud vydavatelského a mediálního průmyslu Německý parlament odsouhlasil zákon pro placení licenčních poplatků za citace ze zpravodajství delší než „jednotlivá slova či krátké výtažky“ neplatí ...

Google Play Music
Google představil novou součást Google Play v ČR Umožňuje přehrávat hudbu z prozhlížeče, nebo Androidího zařízení Jsou tři možnosti jak hudbu z Play poslouchat: nahrát si vlastní MP3 na úložišt...

Jak vypadá svět mobilních Čechů?
Mobilní je dnes 6,9 milionů obyvatel ČR, ale není tím myšleno, že tolik lidí se dokáže pohybovat. Znamená to, že téměř sedm milionů Čechů vlastní některé z mobilních zařízení, jako je notebook...

Tajemství úspěchu virální reklamy
Neuromarketingový výzkum vědců z Harvardu pomocí oční kamery zjišťoval, na co se internetoví diváci přesně zaměřují, a díky rozboru mimiky tváře identifikovali, jaké emoce videa...

I z reklamního trička musí zářit značka
Reklamní textil povýšil na módní záležitost. Firemní textil je součástí celkové korporátní identity a vytváří pozitivní vztah k dané značce. Firmu pak představuje stejně jako její reklamní materi...

Dr. Max tlačí na cenu, ovlivní to účinost léků
Dr. Max zavádí vlastní produktové řady profilace nejnižší cenou, lékárník nabízí přednostně vlastní produkty. Příklad echinaceových kapek, kdy cena vlastního produktu je 119 korun a od spol Aromat...

Real time bidding
Jak to funguje po technické stránce: uživatel přijde na stránku server odešle na SSP (reklamní systém řídící aukci) informaci o volném reklamním prosotoru a uživateli SSP nabídne DSP (přihazující...

uLékaře.cz

Největší a nejrychleji rostoucí portál o zdraví v ČR. Umožňuje efektivní zásah cílové skupiny lidí hledající informace o zdraví. Přes 335.000 unikátních návštěvníků a více jak 2.360.000 zhlédnutých stránek za měsíc.
čti více

 
proLékaře.cz

Největší informační zdroj pro lékaře na českém a slovenském internetu. Digitalizovaný obsah archívu časopisů ČLS JEP, MF, Ambit, GEUM aj. Celoživotní vzdělávání lékařů, on-line kongresy, diskuze, katalog kongresů, aj.
čti více

 
ClipNote - prodejní nástroj

ClipNote je dokonalé iPad řešení pro komunikaci s lékaři. Je to prodejní nástroj, který pomáhá edukovat lékaře a vytváří obousměrnou komunikaci s Vašimi klienty.
čti více