Blog

Blog

Dr. Max tlačí na cenu, ovlivní to účinost léků

  • Dr. Max zavádí vlastní produktové řady
  • profilace nejnižší cenou, lékárník nabízí přednostně vlastní produkty.
  • Příklad echinaceových kapek, kdy cena vlastního produktu je 119 korun a od spol Aromatica 143 Kč. Kromě ceny je rozdíl i v koncentrátu lihu (30 a 40%), kde účisnost nebude stejná.
  • Nejen potraviny, ale i u léků bude třeba číst informace o složení velmi pečlivě.

Archiv starších novinek

uLékaře.cz

Největší a nejrychleji rostoucí portál o zdraví v ČR. Umožňuje efektivní zásah cílové skupiny lidí hledající informace o zdraví. Přes 335.000 unikátních návštěvníků a více jak 2.360.000 zhlédnutých stránek za měsíc.
čti více

 
proLékaře.cz

Největší informační zdroj pro lékaře na českém a slovenském internetu. Digitalizovaný obsah archívu časopisů ČLS JEP, MF, Ambit, GEUM aj. Celoživotní vzdělávání lékařů, on-line kongresy, diskuze, katalog kongresů, aj.
čti více

 
ClipNote - prodejní nástroj

ClipNote je dokonalé iPad řešení pro komunikaci s lékaři. Je to prodejní nástroj, který pomáhá edukovat lékaře a vytváří obousměrnou komunikaci s Vašimi klienty.
čti více