Blog

Blog

Firemní magazíny jako součást budování značky

proč vydávat firemní časopis:

  • dokáže změnit povědomí o výrobku/službě
  • umí zaujmout, přitáhnout pozornost
  • zvyšuje loajalitu zákazníků
  • zvyšuje ochotu nakoupit službu/výrobek od dané firmy

  • Tomu nahrává i fakt, že jde o nejpopulárnější médium napříč všemi komunikačními kanály.
  • Obliba firemních magazínů se promítá i do českého trhu: vychází přes 500 magazínů.
  • Opravdu uspěje jen desetina z nich.

Co musí dobrý firemní časopis mít:

  • tématickou pestrost
  • kvalitní obsah
  • kvalitní fotky
  • informace, které nelze nikde jinde najít

Co čtenáře nejvíce odrazuje:

  • amatérská grafika a fotky
  • nezajímavé články
  • neosobní, nešikovný styl psaní
  • témata, která zajímají pouze danou firmu

  • Podoba magazínu: mělo by jít o komplexní servis, tj. komplexní obsahové projekty provázané mezi sebou: tištěný magazín je navázaný na svou elektronickou podobu, která je provázaná se sociálními sítěmi.
  • Distribuce: nejúčinnější je adresné doručování
  • Frekvence: záleží na vydavateli, počet čísel za rok nižší než 3 ale zákazníky již není vnímán jako opakování.
  • Magazín by měl být sice dlouhodobá, ale měřitelná investice. Nejde o přímočarou reklamu, ale komunikační nástroj, který potřebuje určitý čas pro uplatnění.

http://www.mediaguru.cz/2012/07/firemni-magaziny-ucinny-prostredek-k-posileni-loajality/

Archiv starších novinek

uLékaře.cz

Největší a nejrychleji rostoucí portál o zdraví v ČR. Umožňuje efektivní zásah cílové skupiny lidí hledající informace o zdraví. Přes 335.000 unikátních návštěvníků a více jak 2.360.000 zhlédnutých stránek za měsíc.
čti více

 
proLékaře.cz

Největší informační zdroj pro lékaře na českém a slovenském internetu. Digitalizovaný obsah archívu časopisů ČLS JEP, MF, Ambit, GEUM aj. Celoživotní vzdělávání lékařů, on-line kongresy, diskuze, katalog kongresů, aj.
čti více

 
ClipNote - prodejní nástroj

ClipNote je dokonalé iPad řešení pro komunikaci s lékaři. Je to prodejní nástroj, který pomáhá edukovat lékaře a vytváří obousměrnou komunikaci s Vašimi klienty.
čti více