Blog
I z reklamního trička musí zářit značka
- Reklamní textil povýšil na módní záležitost.
- Firemní textil je součástí celkové korporátní identity a vytváří pozitivní vztah k dané značce.
- Firmu pak představuje stejně jako její reklamní materiály, vizitky, webové stránky apod.
- Pozvolna ale přibývá i těch středních a menších firem využívajících reklamní textil.
- Cílem reklamního textilu je, aby zákazník používal textil co nejčastěji, nejraději a v jakékoli životní situaci.
Tričko vás přechytračí
- O velký krok dál za klasickými funkčními materiály jsou smart textiles neboli chytré textilie. Kombinují v sobě výhody funkčních textilních materiálů a propojení technologií.
- Trička, která dokážou při pohybu ochlazovat a při klidovém režimu téměř hřát,
- ochrana oblečení proti skvrnám a špíně a také – s důrazem na obnovitelné zdroje
- oblečení, které například akumuluje sluneční energii a funguje jako baterie: napájet pak může třeba MP3 přehrávač.
- Oblečení dokáže sledovat tep, tlak, rychlost dechu a další. Dokáže tak podle naměřených parametrů vyhodnotit momentální „náladu“ uživatele a nabídnout mu výběr vhodné hudby v MP3 přehrávači.
- Do dvou let se v reklamních katalozích objeví nabídka smart textilu.
- Na míru šité zakázky nesou s sebou punc originality, o který jde v zakázkové výrobě především.
Zdroj: http://strategie.e15.cz/special/i-z-reklamniho-tricka-musi-zarit-znacka-1035126