Blog

Blog

I z reklamního trička musí zářit značka

  • Reklamní textil povýšil na módní záležitost.
  • Firemní textil je součástí celkové korporátní identity a vytváří pozitivní vztah k dané značce.
  • Firmu pak představuje stejně jako její reklamní materiály, vizitky, webové stránky apod.
  • Pozvolna ale přibývá i těch středních a menších firem využívajících reklamní textil.
  • Cílem reklamního textilu je, aby zákazník používal textil co nejčastěji, nejraději a v jakékoli životní situaci.

Tričko vás přechytračí

  • O velký krok dál za klasickými funkčními materiály jsou smart textiles neboli chytré textilie. Kombinují v sobě výhody funkčních textilních materiálů a propojení technologií.
  • Trička, která dokážou při pohybu ochlazovat a při klidovém režimu téměř hřát,
  • ochrana oblečení proti skvrnám a špíně a také – s důrazem na obnovitelné zdroje
  • oblečení, které například akumuluje sluneční energii a funguje jako baterie: napájet pak může třeba MP3 přehrávač.
  • Oblečení dokáže sledovat tep, tlak, rychlost dechu a další. Dokáže tak podle naměřených parametrů vyhodnotit momentální „náladu“ uživatele a nabídnout mu výběr vhodné hudby v MP3 přehrávači.
  • Do dvou let se v reklamních katalozích objeví nabídka smart textilu.
  • Na míru šité zakázky nesou s sebou punc originality, o který jde v zakázkové výrobě především.

Zdroj: http://strategie.e15.cz/special/i-z-reklamniho-tricka-musi-zarit-znacka-1035126


Archiv starších novinek

uLékaře.cz

Největší a nejrychleji rostoucí portál o zdraví v ČR. Umožňuje efektivní zásah cílové skupiny lidí hledající informace o zdraví. Přes 335.000 unikátních návštěvníků a více jak 2.360.000 zhlédnutých stránek za měsíc.
čti více

 
proLékaře.cz

Největší informační zdroj pro lékaře na českém a slovenském internetu. Digitalizovaný obsah archívu časopisů ČLS JEP, MF, Ambit, GEUM aj. Celoživotní vzdělávání lékařů, on-line kongresy, diskuze, katalog kongresů, aj.
čti více

 
ClipNote - prodejní nástroj

ClipNote je dokonalé iPad řešení pro komunikaci s lékaři. Je to prodejní nástroj, který pomáhá edukovat lékaře a vytváří obousměrnou komunikaci s Vašimi klienty.
čti více