Blog

Blog

Jak ovládat operační systém reklamní kreativity

  • vzorec č. 2: boj za dobrou věc
  • malá autopůjčovna v Kostarice nemohla konkurovat velkým na cizince zaměřeným půjčovnám, zaměřila se tedy na místní – spuštění anonymní stránky s diskusním fórem a fotogalerií pro nespokojené řidiče, ve druhé fázi přidán branding a slogan „řídíte-li v Kostarice auto, řiďte auto, které není Vaše“ - výsledek je 100% pronájem vozového parku, z toho 95% místní
  • Gillette v Indii zjistila, že si většina můžů myslí, že je strniště sexy, zatímco 70% žen s tím nesouhlasí, podpořili vznik sdružení „ženy proti línému strnisku“, které vyvolalo celonárodní diskusi o tom, zda se holit, či neholit, uprostřed debaty Gillette uvedl na trh Mach 3 a zvýšil prodej o 500%
  • kampaně vychází z nespokojenosti, kterou podněcují, a vzápětí na ní nabízejí řešení

Zdroj: http://www.mediaguru.cz/2013/05/jak-ovladat-operacni-system-reklamni-kreativity/#.UZNvf7WeN1Y

Archiv starších novinek

uLékaře.cz

Největší a nejrychleji rostoucí portál o zdraví v ČR. Umožňuje efektivní zásah cílové skupiny lidí hledající informace o zdraví. Přes 335.000 unikátních návštěvníků a více jak 2.360.000 zhlédnutých stránek za měsíc.
čti více

 
proLékaře.cz

Největší informační zdroj pro lékaře na českém a slovenském internetu. Digitalizovaný obsah archívu časopisů ČLS JEP, MF, Ambit, GEUM aj. Celoživotní vzdělávání lékařů, on-line kongresy, diskuze, katalog kongresů, aj.
čti více

 
ClipNote - prodejní nástroj

ClipNote je dokonalé iPad řešení pro komunikaci s lékaři. Je to prodejní nástroj, který pomáhá edukovat lékaře a vytváří obousměrnou komunikaci s Vašimi klienty.
čti více