Blog

Blog

Landing page s vyhledáváním a zvýšení návštěvnosti

  • Správná příprava interního hledání na webu může získat další indexovaný obsah, který na webu předtím nebyl, a získat tím novou návštěvnost z vyhledávačů.
  • Tady je příklad stránky s výsledky hledání na Posters.cz, heslo Hobbit po dobu 6 měsíců.
  • Příklad se zaměřil na 5 bodů:
  • 1. Je to správný výsledek? – To je důležité, aby to celé fungovalo, musí fungovat správně i vyhledávání a vracet relevantní výsledky.
  • 2. Je na stránce správně výsledek popsaný? – Myšleno, zda se ní vyskytuje text s vyhledávanou frází, kterou by mohl vyhledávač indexovat a uživatelé to tak i pochopili.
  • 3. Je stránka unikátní? – Je potřeba, aby každá stránka s výsledkem hledání měla samostatnou url. Obvykle to tak je, ale mohlo by se stát, že budete například přesměrování na jednotnou url.
  • 4. Má stránka správný Titulek, který popisuje, co na ní je?
  • 5. Může vyhledávací robot stránku nějak najít? Existují na ní nějaké odkazy.
  • Příklad doporučuje využívat tyto body v rámci engine CMS360 nebo Shop360.
  • ad 1. Stránka vrací správně výsledky – Našla jak související kategorie, tak i produkty (články) z různých kategorií (v našem případě různé typy plakátů).
  • ad 2. Klíčové slovo Hobbit se na stránce vyskytuje v nadpisu H1, v textu i názvech kategorií.
  • ad 4. Pro stránky s vyhledáváním jsme připravili speciální Titulek - Hledáte hobbit? Nejširší nabídka plakátů hobbit na výběr na Posters.cz.
  • ad 5. Aby robot stránku správně našel, vytvořili jsme rozcestník nejhledanějších dotazů, který zobrazuje, co lidé na webu nejvíce hledají a odkazujeme na něj z patičky –Nejhledanější dotazy na Posters.cz.
  • Vytvoří se tak další obsah webu bez práce, vytvoří ho za vás vaši návštěvníci.
  • Může to být pouze jiné seskupení položek na webu, ale může pokrýt i klíčová slova, která předtím na webu přímo nebyla.
  • Třeba jste pojmenovalo kategorii pouze “Beatles”, ale přitom chcete mít indexovanou pěknou landing page i pro dotaz “John Lennon plakáty”.
  • V tomto konkrétním případě je konverzní poměr (měřeno přes objednávky) pro segment organického vyhledávání (Google, Seznam) 2,47%.  To je opravdu hodně.
  • Oproti tomu landing page jakákoliv kategorie má konverzní poměr pouze 1,32%.
  • Je ale pravda, že přístupů přímo do kategorií je mnohem víc. Zřejmě díky delší historii existence a také tím, že kategorie mají ve struktuře webu silnější pozici.
  • http://www.3sixty.eu/blog/zvyseni-navstevnosti-webu-pomoci-landing-page-s-vysledky-hledani, 30.1.2013

Archiv starších novinek

uLékaře.cz

Největší a nejrychleji rostoucí portál o zdraví v ČR. Umožňuje efektivní zásah cílové skupiny lidí hledající informace o zdraví. Přes 335.000 unikátních návštěvníků a více jak 2.360.000 zhlédnutých stránek za měsíc.
čti více

 
proLékaře.cz

Největší informační zdroj pro lékaře na českém a slovenském internetu. Digitalizovaný obsah archívu časopisů ČLS JEP, MF, Ambit, GEUM aj. Celoživotní vzdělávání lékařů, on-line kongresy, diskuze, katalog kongresů, aj.
čti více

 
ClipNote - prodejní nástroj

ClipNote je dokonalé iPad řešení pro komunikaci s lékaři. Je to prodejní nástroj, který pomáhá edukovat lékaře a vytváří obousměrnou komunikaci s Vašimi klienty.
čti více