Blog

Blog

Průzkum v českých nemocnicích

  • Pacienti očekávají vstřícné chování – podání ruky při vstupu do ordinace – pacienti tak málo znají své lékaře.
  • Důležitá část komunikace je pro pacienty zapojení rodiny.
  • Pacienti by více přivítali soukromí při probírání zdravotního stavu nebo léčby.
  • Pacienti mnohdy nerozumějí lékařům. Mluví pro ně nesrozumitelně.
  • Stoupají nároky na chování personálu. Nejméně spokojenou skupinou jsou pacienti do třiceti let. "Jsou asertivní, vědí, co mají chtít, mají informace, a tak jsou to daleko náročnější pacienti.
  • Anonymní průzkum trval v příbramské nemocnici čtyři týdny, dotazník dostali pouze pacienti, kteří byli v nemocnici hospitalizováni, a to minimálně na dva dny. Odpovědělo 84 % (790 lidí).
  • Celková spokojenost v příbramské nemocnici dosáhla 83,3 procenta, tedy nejvyššího ratingu kvality.
  • Příbramská nemocnice tak získala na základě průzkumu certifikaci Spokojený pacient. Zařadila se tak mezi nejlepší nemocnice v republice.
  • Podle nové legislativní úpravy z dubna 2012 musí každá nemocnice dělat audit hodnocení kvality.
Zdroj: http://www.tribune.cz/clanek/28771-pacienti-chteji-znat-sve-lekare-a-vic-jim-rozumet

Archiv starších novinek

uLékaře.cz

Největší a nejrychleji rostoucí portál o zdraví v ČR. Umožňuje efektivní zásah cílové skupiny lidí hledající informace o zdraví. Přes 335.000 unikátních návštěvníků a více jak 2.360.000 zhlédnutých stránek za měsíc.
čti více

 
proLékaře.cz

Největší informační zdroj pro lékaře na českém a slovenském internetu. Digitalizovaný obsah archívu časopisů ČLS JEP, MF, Ambit, GEUM aj. Celoživotní vzdělávání lékařů, on-line kongresy, diskuze, katalog kongresů, aj.
čti více

 
ClipNote - prodejní nástroj

ClipNote je dokonalé iPad řešení pro komunikaci s lékaři. Je to prodejní nástroj, který pomáhá edukovat lékaře a vytváří obousměrnou komunikaci s Vašimi klienty.
čti více