Blog

Blog

Real time bidding

Jak to funguje po technické stránce:

  • uživatel přijde na stránku
  • server odešle na SSP (reklamní systém řídící aukci) informaci o volném reklamním prosotoru a uživateli
  • SSP nabídne DSP (přihazující) impresi
  • SSP vybere nejvhodnější banner
  • banner se zobrazí
  • celé by to mělo být do 100ms

Rozdíly oproti klasickému systému (PPC):

  • DSP může nabídnout různé druhy bannerů - tj. placení za zobrazení, nebo za klik
  • SSP zváží nejvýhodnější nabídku ze všech bannerů (jeden inzerent může dát k dispozici i více bannerů s různým druhem placení). Např. místo 20h za impresi vybere banner, u kterého se platí PPC 1Kč, protože ví, že pravděpodobnost kliku na tento banner je vysoká.

Zdroj:

http://marketing.robertnemec.com/real-time-bidding/

Archiv starších novinek

uLékaře.cz

Největší a nejrychleji rostoucí portál o zdraví v ČR. Umožňuje efektivní zásah cílové skupiny lidí hledající informace o zdraví. Přes 335.000 unikátních návštěvníků a více jak 2.360.000 zhlédnutých stránek za měsíc.
čti více

 
proLékaře.cz

Největší informační zdroj pro lékaře na českém a slovenském internetu. Digitalizovaný obsah archívu časopisů ČLS JEP, MF, Ambit, GEUM aj. Celoživotní vzdělávání lékařů, on-line kongresy, diskuze, katalog kongresů, aj.
čti více

 
ClipNote - prodejní nástroj

ClipNote je dokonalé iPad řešení pro komunikaci s lékaři. Je to prodejní nástroj, který pomáhá edukovat lékaře a vytváří obousměrnou komunikaci s Vašimi klienty.
čti více