Blog

Blog

Seznam.cz: Nechceme, aby klienti vyhazovali peníze z oken

  • Seznam.cz se pouští do behaviorálního cílení, které má doplnit škálu reklamních možností, a to především díky display reklamy.
  • Tím jak se trh vyvíjí, nutí to zaměřovat se více na efektivitu sdělení než doposud.
  • Minimálně se v ČR cílí např. na těhotné ženy. Těch je cca 100 tisíc, jejichž chování a zájmy se výrazně odlišují od toho, co do té doby řešily.
  • Mechanismus behaviorálního cílení využívá Seznam.cz přes relevantní klíčová slova. Nesledují, co kdo zadává do vyhledávání, ale co se uživateli zobrazuje. Může to být třeba výsledek vyhledávání nebo článek na zpravodajském serveru s nějakými klíčovými slovy, která porovnávají s klíčovými slovy relevantními pro danou oblast zájmu.
  • Seznam.cz má nyní definovaných 24 oblastí zájmu + dalších 5 z agentur a 5, co chystají.
  • Behaviorální cílení se spouští v roce 2013, je to dáno i technologickým aspektem prodeje reklamy.
  • Prodej na umístění rozšiřují o možnosti prodávat cílové publikum. Nekončí s prodejem na umístění a přesouvání se jen k prodeji cílového publika.
  • Seznam.cz chce mít škálu možností zcela kompletní. Technologicky nebyl Seznam.cz tak vyspělý, jak je dnes.
  • Není snadné dopředu napočítat kombinace sdílení a ještě je zajistit tak, aby se inzertní prostor „zamknul“ pro konkrétního klienta.
  • Seznam.cz má stovku prodejců, kteří mohou cílenou reklamu nabízet, čímž vzniká riziko, že by se mohli na stejných cílových skupinách potkávat a mohlo by se stávat, že se kampaně nebudou správně vytáčet.
  • Pro Seznam.cz je nezbytně nutné říci klientovi, že jeho oblast zájmu je garantovaná a že mu ji nikdo nevezme. Což teď už je zajištěné.
  • Dnes ještě běží poslední fáze testování, ale Seznam.cz chce spustit behaviorální cílení do konce června 2013
  • Dnes na Seznamu.cz představují behaviorální cílení 5-6 % z display reklamy. Do konce roku chtějí mít 10 % z investic do display reklamy.
  • Zdroj: http://www.mediaguru.cz/2013/06/nechceme-aby-klienti-vyhazovali-penize-z-oken/#.UcnYkRBhiK0

Archiv starších novinek

uLékaře.cz

Největší a nejrychleji rostoucí portál o zdraví v ČR. Umožňuje efektivní zásah cílové skupiny lidí hledající informace o zdraví. Přes 335.000 unikátních návštěvníků a více jak 2.360.000 zhlédnutých stránek za měsíc.
čti více

 
proLékaře.cz

Největší informační zdroj pro lékaře na českém a slovenském internetu. Digitalizovaný obsah archívu časopisů ČLS JEP, MF, Ambit, GEUM aj. Celoživotní vzdělávání lékařů, on-line kongresy, diskuze, katalog kongresů, aj.
čti více

 
ClipNote - prodejní nástroj

ClipNote je dokonalé iPad řešení pro komunikaci s lékaři. Je to prodejní nástroj, který pomáhá edukovat lékaře a vytváří obousměrnou komunikaci s Vašimi klienty.
čti více