Blog

Blog

Tipy, jak lépe zapojit fanoušky facebookové stránky

  • 1) Příspěvky ve správný čas: BuddyMedia například uvádějí, že příspěvky zveřejňované mimo pracovní dobu mají o 20 % vyšší míru zapojení fanoušků. Uvádějí také, že nejlepší jsou poslední dny v pracovním týdnu
  • 2) Fotografie více lákají: Pokud chcete posílit interakci s fanoušky, použijte fotografie. Mají obecně větší šanci na zapojení fanoušků (větší než odkazy, video a textové příspěvky). Podle dat od Socialbakers tvoří fotografie 93 % z nejvíce aktivních příspěvků na Facebooku. Kissmetrics uvádějí že fotografie získají o 53 % více líbí, 104 % více komentářů a 84 % více prokliků ve srovnání s textovými příspěvky.
  • 3) Kratší rovná se lepší: Držte se při zdi při psaní příspěvků, ty pod 250 znaků mají mít až o 60 % více zapojení fanoušků.
  • 4) Kouzlo smajlíků: Smajlík přinese o 33 % větší zapojení fanoušků v podobě komentářů, ale také o 33 % lepší sdílení. A Líbí? Na příspěvky se smajlíky jich získáte o 57 % více.
  • 5)Ptejte se: Klasické marketingové „call to action“ platí i na sociálních sítích. Kissmetrics například uvádějí, že pokud příspěvek volá po interakci, je o 100 % vyšší šance, že ji dostane. Podobná data od HubSpotu to navíc upřesňují – otázky vyvolávají komentáře, ale na druhou stranu vedou k méně líbí a sdílení. Logické, není-liž pravda?
  • Jak nakládat se svou stránkou na facebooku poradí i LikeAlyzer. Prostě zadáte adresu stránky na Facebooku, kliknete na ikonku lupy a chvíli počkáte.Dočkáte se slovních doporučení a některých číselných ukazatelů. Je samozřejmě na vás, nakolik se jimi budete řídit a co vám řeknou.

http://www.lupa.cz/clanky/nekolik-tipu-jak-lepe-zapojit-fanousky-do-deni-na-strance-na-fcebooku/

Archiv starších novinek

uLékaře.cz

Největší a nejrychleji rostoucí portál o zdraví v ČR. Umožňuje efektivní zásah cílové skupiny lidí hledající informace o zdraví. Přes 335.000 unikátních návštěvníků a více jak 2.360.000 zhlédnutých stránek za měsíc.
čti více

 
proLékaře.cz

Největší informační zdroj pro lékaře na českém a slovenském internetu. Digitalizovaný obsah archívu časopisů ČLS JEP, MF, Ambit, GEUM aj. Celoživotní vzdělávání lékařů, on-line kongresy, diskuze, katalog kongresů, aj.
čti více

 
ClipNote - prodejní nástroj

ClipNote je dokonalé iPad řešení pro komunikaci s lékaři. Je to prodejní nástroj, který pomáhá edukovat lékaře a vytváří obousměrnou komunikaci s Vašimi klienty.
čti více