Blog

Blog


 Hledat  

Nalezeno 137 záznamů z celkového počtu 137, zobrazeny 51. - 60.

 1  2  3  4  5  [ 6 ]  7  8  9  10  11 

TOP 5 trendů kontinuálního rozvoje firemních webů
Zákaznická podpora se přesouvá do onlinu. Zavádění online zákaznické podpory je první první vývojový trend. Podpora muže být aktivní, ta však vyžaduje úsilí zaměstnanců, stále atraktivnější je...

Sušenky/Cookies
potvrzovaní (akceptace) cookies na EU/UK potřeba 3rd cookies pro sledování uživatele a cílení reklamy mazané sušenky - uživatelé je odstraňují - více jak 50% konec cookies do 5 let (3rd party coo...

Jak dostat váš příběh na titulku
Možností, jak dostat svou značku do médií, je celá řada. PR tipy, jak vystoupit ze šedé masy tiskových zpráv. 1. Buďte aktivní Zajímavé novinky sdělovat médiím předem. Vytipovat si titul a pro t...

Jak ovládat operační systém reklamní kreativity
vzorec č. 2: boj za dobrou věc malá autopůjčovna v Kostarice nemohla konkurovat velkým na cizince zaměřeným půjčovnám, zaměřila se tedy na místní – spuštění anonymní stránky s diskusním fórem a fot...

Elektronické zdravotnictví se řešilo globálně v Dublinu
eHealth Week se uskutečnil ve dnech 13 – 15. května v Dublinu. ehealth Week se zaměřil na několik klíčových oblastí: eHealth jako obchodní složka ovlivňující úspěšný obchodní model, posíle...

Asistenční dohledová služba pomáhá důchodcům
Projekt Inspectlife pomáhá samostatně žijícím seniorům, kteří mají potřebu většího bezpečí Systém "záchranného tlačítka" - v případě problému stačí jedno zmáčknutí a signál přivolá pomoc Detekce r...

Google AdSence Remarketing
vytvoření cílové skupiny z návštěvníků vlastního webu zapsáním cookie oslovení těchto uživatelů přes AdSence síť možnost nabídky pro kliety v rámcí PPC kampaní návrat uživatele k opětovnému nákup...

Jaká je budoucnost soukromí na internetu?
Britský právník Dr Paul Bernal přináší nový pohled na budoucnost internetu a ochranu soukromí Podle něj lidé začínají vyhledávat způsoby, jak se sledování svého soukromí na internetu vyhnout Jaká ...

Ututláno, když lékaři dělají chyby
Chyba zdravotníka se v Německu uvádí jako 1 z 10 nejčastějších příčin úmrtí. Podle 10-ti leté studie připadá na chyby zdravotníku 20.000 úmrtí ročně. Až 10x více lidí je poškozeno. Značnou roli ...

Jak vypadá úspěšný banner
Banner je nejrozšířenějším reklamním formátem v Internetu. Základem koncepce kvalitního banneru by měl být nápad. Na většině bliká nápis nebo jezdí text a celý obsah je postaven na logu a superlativ...

uLékaře.cz

Největší a nejrychleji rostoucí portál o zdraví v ČR. Umožňuje efektivní zásah cílové skupiny lidí hledající informace o zdraví. Přes 335.000 unikátních návštěvníků a více jak 2.360.000 zhlédnutých stránek za měsíc.
čti více

 
proLékaře.cz

Největší informační zdroj pro lékaře na českém a slovenském internetu. Digitalizovaný obsah archívu časopisů ČLS JEP, MF, Ambit, GEUM aj. Celoživotní vzdělávání lékařů, on-line kongresy, diskuze, katalog kongresů, aj.
čti více

 
ClipNote - prodejní nástroj

ClipNote je dokonalé iPad řešení pro komunikaci s lékaři. Je to prodejní nástroj, který pomáhá edukovat lékaře a vytváří obousměrnou komunikaci s Vašimi klienty.
čti více