Novinky

iPad moderní nástroj

iPad moderní nástroj

Společnost Apple svoji třetí verzi iPadu charakterizuje mimo jiné tak, že má nejlepší displej na mobilním zařízení. Jinými slovy iPad je jeden velký, krásný displej. To tvrdí výrobce. Ví proč a suverénní prohlášení plně korespondují s tím, že se díky své oblíbenosti a rozšířenosti mezi uživateli iPad již třikrát za velmi krátkou dobu proměnil.

Lékařská veřejnost je také veřejnost a medicínský reprezentant by měl sledovat trendy, které sledují i lékaři, za kterými dochází. V případě iPadu však nejde jen o další technologii, kterou je nutné sledovat, máte-li udržet krok. iPad totiž nabízí zcela revoluční přístup k prezentaci farmaceutických firem a jejich produktů v podobě, která má pro lékaře další, nový rozměr - bezprecedentní interaktivita, multimedialita a kompaktnost sdělení, prostředí podtržené luxusním provedením tohoto kusu elektroniky a v neposlední řadě i útok na hravost každého z nás lékaře nevyjímaje.

iPad a MeDitorial

Zareagovali jsme na potřeby našich klientů a připravili hned dvě možnosti využití iPadu v rukou reprezentanta, díky kterým může každá farmaceutická společnost optimalizovat řešení, které nejvíce odpovídá soudobým prezentačním potřebám: StoryBoard nebo ClipNote.

ClipNote

- dává reprezentantovi maximální svobodu v přípravé své prezentace. Z předem připravených, obsahově autonomnních slidů může reprezentant pro lékaře pokaždé připravit jinou prezentaci, aniž by se musela pokaždé složitěji připravovat jinde než v rukou samotného reprezentanta. Zároveň však zachovává uniformitu sdělení a jeho kontrolovatelnost. Její optimální využití je v případě, že nechcete přiliš vysoké pořizovací náklady a nežádáte absolutní zpětnou vazbu, která technicky obtížněji realizovatelná na úkor maximální flexibility a interaktivity sdělení.

StoryBoard

- je určen pro řešení, kde flexibilita není primárním záměrem, kde chcete naopak velmi precizně sledovat celé sdělení od reprezentanta k lékaři. Struktura StoryBoardu je předem stanovená a má jasné, dopředu stanovené zpětnovazebné výstupy. Svojí strukturou podobnou příběhu směruje k jednoznačné pointě - klíčovému sdělení, které má být lékaři doručeno a fixováno. Obvykle je potřeba více než jednoho příběhu, v přůměru se jich lékaři během roku doručí tři až čtyři. Toto řešení je nákladnější, zato však nabízí strukturovanou zpětnou vazbu na přání klienta.

Pro více informací nás kontaktujte, rádi Vám předvedeme naše komplexní řešení pro Vaše reprezentanty a uplatnění v marketingu Vaší společnosti.

Archiv starších novinek

uLékaře.cz

Největší a nejrychleji rostoucí portál o zdraví v ČR. Umožňuje efektivní zásah cílové skupiny lidí hledající informace o zdraví. Přes 335.000 unikátních návštěvníků a více jak 2.360.000 zhlédnutých stránek za měsíc.
čti více

 
proLékaře.cz

Největší informační zdroj pro lékaře na českém a slovenském internetu. Digitalizovaný obsah archívu časopisů ČLS JEP, MF, Ambit, GEUM aj. Celoživotní vzdělávání lékařů, on-line kongresy, diskuze, katalog kongresů, aj.
čti více

 
ClipNote - prodejní nástroj

ClipNote je dokonalé iPad řešení pro komunikaci s lékaři. Je to prodejní nástroj, který pomáhá edukovat lékaře a vytváří obousměrnou komunikaci s Vašimi klienty.
čti více