Novinky

Marketing bez dat

Marketing bez dat

Farmaceutická společnost má produkt. Nejsou však dostupná data, která by dokumentovala marketingovou strategii. Hledání podkladů vedlo až na španělsky psanou prezentaci, kde byla dokonale zpracovaná produktová monografie. Pro získání dat byla nutná registrace. Protože byla smyšlená, mailová reakce byla: "Por favor envie os seus dados corretos do cadastro para que possamos enviar o material solicitado." Tím jsme se daleko neposunuli ...

Podstatnější však byl oříšek, jak poměrně úzké skupině specializovaných lékařů představit produkt, jehož konkurent je identický a má již dobře zpracovanou strategii propagace. Emoční kombinace s apelem nad úvahou změny terapeutického schématu v prostředí moderní internetové aplikace je námi spoluvyvíjený marketingový nástroj.

[...]A partir dos estudos de farmacocinética demonstrando que o ABC poderia ser administrado uma vez por semana, este foi o regime utilizado nos estudos que se seguiram. No entanto, realizou-se um estudo para determinaçao do impacto da freqüencia de administraçao de ABC sobre a atividade antiviral e a segurança em pacientes com hepatite C crônica, comparando-se as atividades antivirais dos seguintes esquemas terapeuticos. [...]

Archiv starších novinek

uLékaře.cz

Největší a nejrychleji rostoucí portál o zdraví v ČR. Umožňuje efektivní zásah cílové skupiny lidí hledající informace o zdraví. Přes 335.000 unikátních návštěvníků a více jak 2.360.000 zhlédnutých stránek za měsíc.
čti více

 
proLékaře.cz

Největší informační zdroj pro lékaře na českém a slovenském internetu. Digitalizovaný obsah archívu časopisů ČLS JEP, MF, Ambit, GEUM aj. Celoživotní vzdělávání lékařů, on-line kongresy, diskuze, katalog kongresů, aj.
čti více

 
ClipNote - prodejní nástroj

ClipNote je dokonalé iPad řešení pro komunikaci s lékaři. Je to prodejní nástroj, který pomáhá edukovat lékaře a vytváří obousměrnou komunikaci s Vašimi klienty.
čti více