ProduktyStudie 2

Studie 2

Případová studie 2 - Mediaplán "Bonviva"

 

 

Klient: Roche

Preparát: Bonviva - ibandronát, metabolismus kostí, osteoporóza

 

Zadání:

  • výběr medicínských periodik relevantních k cílové skupině lékařů
  • zajištění vhodného prostoru za výhodných podmínek
  • vazba každého jednotlivého inzerátu s unikátním odborným článkem
  • organizace celého procesu zajištění inzerce a autorské tvorby

 

Realizace a Výstupy:

vybraná periodika MP 2007

  • JAMA
  • ZDN
  • Postgraduální medicína
  • Osteologický bulletin
  • Farmakoterapie
  • Medicína po promoci
  • Gynekologie po promoci
  • Česká revmatologie
  • Medicína pro praxi
uLékaře.cz

Největší a nejrychleji rostoucí portál o zdraví v ČR. Umožňuje efektivní zásah cílové skupiny lidí hledající informace o zdraví. Přes 335.000 unikátních návštěvníků a více jak 2.360.000 zhlédnutých stránek za měsíc.
čti více

 
proLékaře.cz

Největší informační zdroj pro lékaře na českém a slovenském internetu. Digitalizovaný obsah archívu časopisů ČLS JEP, MF, Ambit, GEUM aj. Celoživotní vzdělávání lékařů, on-line kongresy, diskuze, katalog kongresů, aj.
čti více

 
ClipNote - prodejní nástroj

ClipNote je dokonalé iPad řešení pro komunikaci s lékaři. Je to prodejní nástroj, který pomáhá edukovat lékaře a vytváří obousměrnou komunikaci s Vašimi klienty.
čti více