Studie 2
Případová studie 2 - Mediaplán "Bonviva"
Klient: Roche
Preparát: Bonviva - ibandronát, metabolismus kostí, osteoporóza
Zadání:
- výběr medicínských periodik relevantních k cílové skupině lékařů
- zajištění vhodného prostoru za výhodných podmínek
- vazba každého jednotlivého inzerátu s unikátním odborným článkem
- organizace celého procesu zajištění inzerce a autorské tvorby
Realizace a Výstupy:
vybraná periodika MP 2007
- JAMA
- ZDN
- Postgraduální medicína
- Osteologický bulletin
- Farmakoterapie
- Medicína po promoci
- Gynekologie po promoci
- Česká revmatologie
- Medicína pro praxi
Největší a nejrychleji rostoucí portál o zdraví v ČR. Umožňuje efektivní zásah cílové skupiny lidí hledající informace o zdraví. Přes 335.000 unikátních návštěvníků a více jak 2.360.000 zhlédnutých stránek za měsíc.
čti více
Největší informační zdroj pro lékaře na českém a slovenském internetu. Digitalizovaný obsah archívu časopisů ČLS JEP, MF, Ambit, GEUM aj. Celoživotní vzdělávání lékařů, on-line kongresy, diskuze, katalog kongresů, aj.
čti více
ClipNote je dokonalé iPad řešení pro komunikaci s lékaři. Je to prodejní nástroj, který pomáhá edukovat lékaře a vytváří obousměrnou komunikaci s Vašimi klienty.
čti více