Studie 3
Případová studie 3 - Internetová edukace "Bez-Alergie"
Klient: Schering-Plough
Preparát: Claritine, Aerius - antihistaminika, léčba alergické rhinitidy
Projekt: Bez-Alergie.cz
Zadání:
- vytvořit profesionální internetovou edukaci na téma alergické rhinitidy a alergie obecně
- implementovat internetmarketing Claritine a Aerius do celého marketingového komplexu
- nabídnout řešení problému s alergií a podpořit značku (volně prodejné balení)
- budovat pevnou vazbu a důvěru uživatelů internetových stránek
- motivovat k opakovaným návratům
- pravidelně aktualizovat obsah z validních zdrojů
- zajistit podporu ze strany médií a online PR
- založit trvalou interakci s odbornou veřejností v dané problematice
- Bez-Alergie.cz
- trvalý provoz a aktualizace od 4/2007
- první pozice v největších vyhledavačích (Google, aj.)
- reprezentativní statistické výstupy zpracované Google Analytics
- pravidelné mediální výstupy ve veřejnoprávních i komerčních masmédiích (ČT, ČRo i Impuls)
- pravidelně využívaný obsah v celostátních internetových i tištěných periodicích
- známost mezi laickou i odbornou veřejností
- více jak 1500 zodpovězených dotazů v lékařské poradně