ProduktyStudie 7

Studie 7

Případová studie 7 - Kampaň a Guerilla marketing "Chřipka útočí"

 
 

Klient: Roche

Preparát: Tamiflu - antivirotikum

Projekt: Chripka.cz

 

Zadání:

  • vytvořit profesionální internetovou edukaci o virové chřipce
  • claim "chřipka není nachlazení"
  • implementace do celé kampaně včetně logotypu a spolupráce s organizátorem megaboardové kampaně na podzim 2006
  • synchronizace internetového projektu s probíhající externí kampaní
  • realizace virálního marketingového nástroje a jeho vyhodnocení
 
Realizace:
  • Chripka.cz
  • vytvoření 2 vtipů kreslířem Petrem Urbanem
  • distribuce virálního marketingu
 
Výstupy:
  • masivní návštěvnost zejména v době probíhající kampaně
  • návštěvnost odpovídající distribuci a životnosti virálního e-mailu
uLékaře.cz

Největší a nejrychleji rostoucí portál o zdraví v ČR. Umožňuje efektivní zásah cílové skupiny lidí hledající informace o zdraví. Přes 335.000 unikátních návštěvníků a více jak 2.360.000 zhlédnutých stránek za měsíc.
čti více

 
proLékaře.cz

Největší informační zdroj pro lékaře na českém a slovenském internetu. Digitalizovaný obsah archívu časopisů ČLS JEP, MF, Ambit, GEUM aj. Celoživotní vzdělávání lékařů, on-line kongresy, diskuze, katalog kongresů, aj.
čti více

 
ClipNote - prodejní nástroj

ClipNote je dokonalé iPad řešení pro komunikaci s lékaři. Je to prodejní nástroj, který pomáhá edukovat lékaře a vytváří obousměrnou komunikaci s Vašimi klienty.
čti více