#PAGE_PARAMS# #ADS_HEAD_SCRIPTS# #MICRODATA#

Příběh MeDitorial

Co se stane, když se potká lékař s inženýrem a programátorem?
Ozvěte se nám Chci vědět víc

Na počátku byla… chřipka

MUDr. Tomáš Šebek a Ing. Rudolf Ringelhán odstartovali společné podnikání v roce 2004. O rok později varovala Světová zdravotnická organizace (WHO), že v budoucnosti očekává zvýšené riziko chřipkové epidemie, způsobené pravděpodobně virem H5N1 (známým jako „ptačí chřipka”). Veřejným prostorem se začala šířit řada různých informací, proto se společnost MeDitorial rozhodla vytvořit svůj vůbec první „edukační” web, který by přinášel ověřené a z medicínského hlediska správné informace. Tak vznikl web ptaci-chripka.cz.
Na počátku byla… chřipka

Nejen vzdělávání je naším cílem

Následovala řada dalších aktivit, mezi něž patří například digitalizace odborných časopisů společnosti ČLS JEP, byly vybudovány portály pro vzdělávání lékařů (proLékaře.cz), sester (proSestru.cz), farmaceutů (proLékárníky.cz), veterinářů (veterinární-lékaři.cz) i desítky dalších edukačních webů pro pacienty.
Během 18 let existence jsme také vybudovali vlastní redakci čítající desítky autorů z řad lékařů, odborníků ve zdravotnictví i novinářů. V roce 2016 se z firmy odštěpila společnost uLékaře.cz, která nyní společně s MeDitorial plní hlavní cíl – vzdělávat a informovat zdravotníky, vést pacienty k péči o vlastní zdraví, podporovat prevenci a přispívat k rozvoji medicíny ve 21. století.
Nejen vzdělávání je naším cílem

Timeline

Začínáme

MUDr. Tomáš Šebek a Ing. Rudolf Ringelhán začali společně podnikat. Firma v té době sídlila v Lékařském domě na Praze 2 a tvořilo ji jen několik lidí.

První web

V březnu 2006 se v České republice potvrdil první případ ptačí chřipky H5N1. Před rizikem vypuknutí epidemie sice o rok dříve varovala WHO, veřejným prostorem se však šířila řada neodborných a neověřených informací. Proto jsme spustili první edukační web s názvem ptaci-chripka.cz.

Spolupráce s ČLS JEP

Nedlouho poté se MeDitorial stala partnerem České lékařské společnosti Jana Evangelisty Purkyně, která sdružuje lékaře, farmaceuty a další zdravotníky

uLékaře.cz

Ve stejném roce jsme do našeho portfolia zařadili projekt určený především pacientům. Portál uLékaře.cz jim tehdy poprvé nabídl lékařské poradenství a možnost objednat se na vyšetření online.

proLékaře.cz

O čtyři roky později vznikl další portál proLékaře.cz. Nejprve jsme na něm publikovali články z digitalizovaných odborných časopisů společností sdružených pod ČLS JEP. Postupem času jsme začali vydávat vlastní obsah, který tvoří naše redakce.

iMammo

Vytvořili jsme první aplikaci pro sdílení zdravotní dokumentace onkologických pacientů mezi jejich ošetřujícími lékaři s různou specializací. Pomáháme zlepšit péči o ženy s rakovinou prsu.

Tisíce uživatelů

Počet uživatelů portálu proLékaře.cz se v tomto roce vyšplhal až na 17 500 registrovaných odborníků.

První e-kurz

Spustili jsme historicky první akreditovaný e-learningový kurz pro lékaře. Jeho tématem byla léčba psoriázy.

Podíl na printu

V roce 2016 jsme se začali podílet na redakční přípravě a zpracování Časopisu lékařů českých ČLS JEP.

Nové portály

Ve stejném roce jsme rozběhli další dva projekty – proSestru.cz a proLékárníky.cz. Portál uLékaře.cz se mezitím vyčlenil a stal samostatně fungující společností.

Veterináři

O rok později jsme spustili nový projekt veterinární-lékaři.cz,  s cílem edukovat veterináře a nabídnout jim nejnovější informace z oboru.

Nové časopisy

V tomto roce jsme vydali první číslo tištěného časopisu Oborový speciál na téma kardiologie. Ve stejné době jsme poprvé vydali i náš další časopis CMP Journal.

MED21

V roce, kdy vypukla pandemie covidu-19, se společnost MeDitorial stala součástí holdingu MED21.

Registrujeme desítky tisíc uživatelů

Počet registrovaných uživatelů na portále proLékaře.cz se vyšplhal na 40 000.

Proč zrovna my?

Slušnost, smysluplnost, odbornost a nezávislost – to jsou hodnoty, které ctíme uvnitř našich týmů a se kterými přistupujeme ke všem našim uživatelům, klientům a partnerům. Nabízíme kvalitní služby, které kombinují znalosti a zkušenosti z medicíny i digitálního marketingu.