ProduktyMedicínská pracoviště

Medicínská pracoviště

Oddělení kardiovaskulární chirurgie FN Motol, Pediatrická klinika FN Motol, Nemocnice Hořovice a další internetové projekty ...

Nemocnicím, diagnostickým centrům, lékarnám aj. nabízíme

  • profesionálně řešenou internetovou prezentaci
  • marketing, PR a spolupráci s médii
  • nadčasovou prezentaci služeb zařízení

Hlavní cíle prezentace léčebného zařízení

  • provést kompletní virtuální prohlídku zařízení a služeb
  • komunikovat současně ke všem zainteresovaným skupinám
  • zvětšovat novou a posílit stávající spádovou oblast
  • proaktivně komunikovat s novinářskou veřejností a médii
  • informovat a edukovat laickou, pacientskou i odbornou veřejnost vč. personálu
  • nabídnout klientské programy pro VIP pacienty
  • budovat pevnou vazbu na uživatele internetových stránek
  • ušetřit lékaři čas s možností odkazu pacienta na vzniklé edukační materiály
  • založit interakci mezi lékaři a pacienty, vzbudit zájem a důvěru

Možná externí podpora projektu

  • odborná garance
  • mediální podpora
  • vazba na vlastní síť projektů
  • podpora a využití tištěných materiálů
  • PR kampaň a podpora lifestylových periodik

Mezi klíčové aplikace takové prezentace řadíme zejména

  • Pravidelné aktuality a informace
  • Edukační videosekvence vyšetření a léčebných postupů
  • Sebediagnostické moduly pro pacienty
  • Interaktivní moduly (například Kolonoskopie)
  • Ankety, dotazníky a žebříčky
  • Počítadla zdraví
uLékaře.cz

Největší a nejrychleji rostoucí portál o zdraví v ČR. Umožňuje efektivní zásah cílové skupiny lidí hledající informace o zdraví. Přes 335.000 unikátních návštěvníků a více jak 2.360.000 zhlédnutých stránek za měsíc.
čti více

 
proLékaře.cz

Největší informační zdroj pro lékaře na českém a slovenském internetu. Digitalizovaný obsah archívu časopisů ČLS JEP, MF, Ambit, GEUM aj. Celoživotní vzdělávání lékařů, on-line kongresy, diskuze, katalog kongresů, aj.
čti více

 
ClipNote - prodejní nástroj

ClipNote je dokonalé iPad řešení pro komunikaci s lékaři. Je to prodejní nástroj, který pomáhá edukovat lékaře a vytváří obousměrnou komunikaci s Vašimi klienty.
čti více