Máme vlastní redakci tvořenou autory z řad lékařů, sester, farmaceutů, i dalších odborníků pracujících ve zdravotnictví, odbornými editory i jazykovými korektory. Tvoříme vlastní obsah pro odborníky i laiky, vydáváme odborné časopisy a vytváříme edukační brožury a další tiskoviny.
Multichannel
Díky propojenosti a širokému záběru našich online médií dokážeme doručit vaše sdělení jak lékařům a farmaceutům, tak i pacientům s konkrétními diagnózami. Zároveň o něm prostřednictvím portálu uLékaře.cz informujeme i laickou veřejnost.
Ověření uživatelé
Bez správně nastavených online nástrojů si nemůžete být jisti, že ten, komu své sdělení předáváte, je opravdu tím, za koho se vydává. U nás máte jistotu, že komunikujete jedině s ověřenými uživateli, kteří nám k tomu dali souhlas.
Snadná měřitelnost
Jednou z hlavních výhod online marketingu je snadno dostupná a přehledná měřitelnost účinnosti kampaní. Proto vždy poskytujeme pravidelné reporty o výsledcích dílčích fází i celkového dopadu každého projektu.
Jednotlivé služby
Jakým způsobem oslovujeme odbornou i laickou veřejnost?
Microsite web zaměřený na jednu vybranou diagnózu či jinou problematiku v medicíně. Přináší články s cílem vzdělávat laickou veřejnost a přispívat k prevenci a správné léčbě.
Služba klientům pro pacienty, kteří užívají nebo mohou užívat jejich léčbu. Může pomoci např. v adherenci k léčbě nebo k nasměrování správných pacientů ke správným specialistům.