Blog

Blog

6 způsobů, jak získat důvěryhodnost při jednání

  • Buďte pravdiví o tom, kdo opravdu jste - už není důležité mít dobře znějící jméno společnosti nebo pracovní pozice, důležitější je sebeprezentace, individualita a upřímnost.
  • Znejte pravou hodnotu toho, co nabízíte - když opravdu víte, jakou mají vaše produkty cenu, nemusíte se bát je vyzdvihnout, nebo přiznat jejich limity. Držte se svých záměrů a vysvětlete klientovi, proč dávají smysl. Nepřistupujte na nesplnitelné požadavky.
  • Mějte přehled o své společnosti založený na analýzách a průzkumech - přidání čísel do konverzace automaticky zvýší vaši důvěryhodnost, dodáte tím informace o postavení firmy na trhu a o jejím významu.
  • Aktivně poslouchejte, pečlivě zvažujte a stručně odpovídejte - nic nevypadá méně věrohodně než snaha neustále něco dokazovat a odpovída na otázky, které ještě ani nikdo nepoložil.
  • Nemluvte jako prodavač - nepoužívejte slovní spojení jako "garance vrácení peněz" nebo "záruka nejvyšší kvality", místo toho jasně vysvětlete svůj záměr a výhody, které z něj klientovi plynou.
  • Nehrajte si na hrdinu - důvěryhodnost neplyne z toho, jak hrdinsky se chopíte nesplnitelných úkolů, ale jak jste schopní najít jejich lepší a snazší řešení.

Zdroj: www.inc.com

Archiv starších novinek

uLékaře.cz

Největší a nejrychleji rostoucí portál o zdraví v ČR. Umožňuje efektivní zásah cílové skupiny lidí hledající informace o zdraví. Přes 335.000 unikátních návštěvníků a více jak 2.360.000 zhlédnutých stránek za měsíc.
čti více

 
proLékaře.cz

Největší informační zdroj pro lékaře na českém a slovenském internetu. Digitalizovaný obsah archívu časopisů ČLS JEP, MF, Ambit, GEUM aj. Celoživotní vzdělávání lékařů, on-line kongresy, diskuze, katalog kongresů, aj.
čti více

 
ClipNote - prodejní nástroj

ClipNote je dokonalé iPad řešení pro komunikaci s lékaři. Je to prodejní nástroj, který pomáhá edukovat lékaře a vytváří obousměrnou komunikaci s Vašimi klienty.
čti více