Blog

Blog

Čtyřicet procent zákazníků odejde potichu

  • Nejdůležitějším faktorem spokojenosti zákazníka je kvalita (pro 69 procent je velmi důležitá), až další v pořadí je cena (velmi důležitá je pro 53 procent lidí) a skoro stejnou roli jako cena hraje ochota personálu (jako velmi důležitou ji uvádí 47 procent lidí). Na nejspodnější příčce žebříčku figuruje reklama, ta je nejdůležitější pro pouhých 8 procent lidí.
  • Pokud je zákazník vystaven natolik negativnímu zážitku, že se rozhodne odejít, dostáváme se k číslu, které by mělo být velkým varováním. 39 procent naštvaných lidí totiž odejde od firmy naprosto potichu, aniž by jí dali jakkoli najevo důvody, které je k tomu vedou. Pro firmy, které by se měly snažit takovým okamžikům aktivně předcházet, je to to nejhorší, co je může potkat. A naštvaný zákazník navíc informaci předává dál.

    TOP 5 rad, jak udržet zákazníka
  • Vždy myslete na to, že v tomto světě jde o maličkosti s velkými emocemi.
  • Nespoléhejte se jen na zpětnou vazbu, 39 procent zákazníků odchází potichu.
  • Dělejte to jednoduše, CEM není technologické CRM.
  • Aktivně předcházet negativním zkušenostem, a pokud vzniknou, je třeba je řešit; pocit se řeší už jen velmi těžko.
  • Pokud jste ještě nezačali, začněte dnes. Situace na trhu už nemůže být pro tyto kroky lepší.

http://strategie.e15.cz/zurnal/ctyricet-procent-zakazniku-odejde-potichu-966093

Archiv starších novinek

uLékaře.cz

Největší a nejrychleji rostoucí portál o zdraví v ČR. Umožňuje efektivní zásah cílové skupiny lidí hledající informace o zdraví. Přes 335.000 unikátních návštěvníků a více jak 2.360.000 zhlédnutých stránek za měsíc.
čti více

 
proLékaře.cz

Největší informační zdroj pro lékaře na českém a slovenském internetu. Digitalizovaný obsah archívu časopisů ČLS JEP, MF, Ambit, GEUM aj. Celoživotní vzdělávání lékařů, on-line kongresy, diskuze, katalog kongresů, aj.
čti více

 
ClipNote - prodejní nástroj

ClipNote je dokonalé iPad řešení pro komunikaci s lékaři. Je to prodejní nástroj, který pomáhá edukovat lékaře a vytváří obousměrnou komunikaci s Vašimi klienty.
čti více