Blog

Blog

Jak dostat váš příběh na titulku

  • Možností, jak dostat svou značku do médií, je celá řada.
  • PR tipy, jak vystoupit ze šedé masy tiskových zpráv.

1. Buďte aktivní

  • Zajímavé novinky sdělovat médiím předem.
  • Vytipovat si titul a pro ten být exkluzivní.
  • Budou vás pak brát jako zdroj cenných informací, ale zvýšíte tím i šanci na větší prostor, který vám budou věnovat.
  • Tuto taktiku zvolila například J&T Banka, která nabídla exkluzivitu Ekonomu, a získala v tomto titulu prostor několika stran.

3. Vyprávějte příběh

  • V současnosti již nikoho nezajímá, že firma XY představila produkt Z.
  • Vaši cílovou skupinu zajímá, jak se jich to dotkne, co z toho budou mít.
  • Soustřeďte se na větší témata – například v podobě zajímavého příběhu. Například firmě Lenovo se díky spolupráci s předním českým horolezcem Radkem Jarošem podařilo získat široký mediální zásah. Na jeho expedici v pákistánském pohoří Karákorám, kde se v letních měsících roku 2010 pokusil zdolat dvě osmitisícovky Gasherbrum I a II, mu poskytla notebook ThinkPad X301, přes který uskutečňoval přímé přenosy z co největší nadmořské výšky. Kromě zajímavého obsahu se do médií tak dostala i informace o výkonnosti a odolnosti notebooku ThinkPad v extrémních podmínky.

4. Buďte přístupní

  • Novináři pracují v napjatých termínech a ocení jako zdroje informací odborníky, kteří jsou rychle k dispozici.
  • Jednak si tím vytvoříte dobré renomé u novinářů, ale hlavně získáte náskok před konkurencí, protože novinář dostane informaci od vás.

Zdroj: http://www.mediaguru.cz/2013/05/jak-dostat-vas-pribeh-na-titulku/#.UaX5OO8otwp


Archiv starších novinek

uLékaře.cz

Největší a nejrychleji rostoucí portál o zdraví v ČR. Umožňuje efektivní zásah cílové skupiny lidí hledající informace o zdraví. Přes 335.000 unikátních návštěvníků a více jak 2.360.000 zhlédnutých stránek za měsíc.
čti více

 
proLékaře.cz

Největší informační zdroj pro lékaře na českém a slovenském internetu. Digitalizovaný obsah archívu časopisů ČLS JEP, MF, Ambit, GEUM aj. Celoživotní vzdělávání lékařů, on-line kongresy, diskuze, katalog kongresů, aj.
čti více

 
ClipNote - prodejní nástroj

ClipNote je dokonalé iPad řešení pro komunikaci s lékaři. Je to prodejní nástroj, který pomáhá edukovat lékaře a vytváří obousměrnou komunikaci s Vašimi klienty.
čti více