Novinky

Sponzoring

Sponzoring

Sponzoring je základním nástrojem, kterým je možné zajistit dostatečné finanční prostředky například na vývoj webové prezentace. Z našich zkušeností vyplývá, že oproti dřívějšímu trendu je v medicíně preferována forma multisponzoringu před formou jediného generálního sponzora.

Taková "reklama" pak totiž nutně evokuje představu jisté podujatosti nejen sponzorovaného ale i sponzorujícího subjektu.

Při kolekci rozpočtu na vývoj prezentace Společnosti radiační onkologie, biologie a fyziky ČLS JEP jsme oslovili hned několik možných sponzorů. Vzhledem k zaměření společnosti se jednalo především o výrobce zdravotnické techniky (AMEDIS, TRANSKONTAKT-MEDICAL, SIEMENS) a onkologických preparátů fafirem (PFIZER, SCHERING, ROCHE). U všech jmenovaných společností byla pozitivní odezva na skutečnost, že svoje případné produkty mohou inzerovat mezi konkurencí.

Nemůžete získat potřebné finanční prostředky na vlastní projekt? -> MeDitorial; reference: sexuologickaspolecnost.cz

Archiv starších novinek

uLékaře.cz

Největší a nejrychleji rostoucí portál o zdraví v ČR. Umožňuje efektivní zásah cílové skupiny lidí hledající informace o zdraví. Přes 335.000 unikátních návštěvníků a více jak 2.360.000 zhlédnutých stránek za měsíc.
čti více

 
proLékaře.cz

Největší informační zdroj pro lékaře na českém a slovenském internetu. Digitalizovaný obsah archívu časopisů ČLS JEP, MF, Ambit, GEUM aj. Celoživotní vzdělávání lékařů, on-line kongresy, diskuze, katalog kongresů, aj.
čti více

 
ClipNote - prodejní nástroj

ClipNote je dokonalé iPad řešení pro komunikaci s lékaři. Je to prodejní nástroj, který pomáhá edukovat lékaře a vytváří obousměrnou komunikaci s Vašimi klienty.
čti více