Novinky

Virální marketing

Virální marketing

Virální marketing (VM) je spontánní reakce uživatelů, kteří přistupují na "pravidla hry" a leckdy i z nízkorozpočtového klidně udělají trhák. Podstatou VM je jeho samošiřitelnost, tj. šíření určité zprávy postupným způsobem, nejčastěji přeposíláním z jedné e-mailové adresy na druhou. VM tak využívá síťového efektu virtuálních komunit, které spojuje smysl pro humor, sociální zkušenost a hlavně snaha bavit se! Proč jí nevyužít ve svůj prospěch?

Využili jsme tuto metodu internetového marketingu na projektu Chripka.cz. Oslovili jsme kreslíře mistra Urbana a připravili jeho 2 obrázky do soutěže, kterou jsme spustili právě kanály VM.

Petr Urban a Chripka.cz


Archiv starších novinek

uLékaře.cz

Největší a nejrychleji rostoucí portál o zdraví v ČR. Umožňuje efektivní zásah cílové skupiny lidí hledající informace o zdraví. Přes 335.000 unikátních návštěvníků a více jak 2.360.000 zhlédnutých stránek za měsíc.
čti více

 
proLékaře.cz

Největší informační zdroj pro lékaře na českém a slovenském internetu. Digitalizovaný obsah archívu časopisů ČLS JEP, MF, Ambit, GEUM aj. Celoživotní vzdělávání lékařů, on-line kongresy, diskuze, katalog kongresů, aj.
čti více

 
ClipNote - prodejní nástroj

ClipNote je dokonalé iPad řešení pro komunikaci s lékaři. Je to prodejní nástroj, který pomáhá edukovat lékaře a vytváří obousměrnou komunikaci s Vašimi klienty.
čti více